torsdag 14 oktober 2021

Se framåt och hitta balansen Becouse Im worth it

 Det rullar på i ekorrhjulet minsann. Men av erfarenhet så vet jag att man måste stanna upp lite och hitta guldkorn som gör att vardagen blir lite lättare att leva i. Att få en morot eller vad man nu kallar det.

 I dag bokade jag en hotellvistelse med samband till barnbarnmys i Västerås för mig och min käraste. Slå två flugor i smällen. Gode gud vad jag är bra på det ändå. Ja med att slå flugor menar jag då. Ha Ha! Sen checkade jag av med gamla kollegor och ett restaurangbesök, blev väl så gott som inbokat. Libanesiskt minsann. 


Fast en sak till.. Jag ska på SPA med julbord också så småningom. Livet är verkligen som en berg och dalbana. Fredagens sysslor för mig är att laga maten på jobbet, ha förtroendetid som ansvarig. Försöka hålla modet uppe bland kollegorna i dessa sjukdomstider. Jag känner att jag är värd lite omtanke och omvårdnad. Becouse Im worth it 💓



Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Så mycket roligt du har att se fram emot, Pia!

    Ha det gott innan också!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Mycket mys och trevligheter som komma skall.
    Ha en superfin och bra helg nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Härligt! Du är värd allt det där! Alltid kul att hitta små glädjeämnen i livet du vet...
    NJUT av helgen nu och må gott!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.