fredag 7 maj 2021

Lite nytt i badrumsskåpet

 Nej inte handdukar utan lite förbrukningsvaror bara. Mascara och nagellack är beställt. Passade på när det var 20% rabatt på mitt märke. 


Jag har haft samma mascara i alla år, navy blue från Isadora. Nu var den slut så jag fick ta en annan blå. Hoppas den funkar bara. Jag drog till med två nagellack också. 

             

 Efter en vecka med snuva så känner jag mig rätt så mör. Ivar som också är snuvig var här idag och lekte lite. Jag tror vi bär på samma baskelusker faktiskt. 

Plockade in lite blommor och blad från trädgården. Det känns så himla härligt och lyxigt. Nu blir det soffläge och lite tv underhållning.  


Om du vill ha 20% rabatt på Lyko så gör du så här. Klicka på länken som frågar om de har "Värvats av en vän?" i kassan hos Lyko och ange mitt namn. Pia Susanne Gustafsson. gustafssonspia@hotmail.com om det finns andra med samma namn. 

Kram Pia


2 kommentarer:

  1. Kul att klicka hem lite nytt till face och naglar.
    Jag gillar deras nagellack och har några kvar som jag har med mig till Spanien.
    Fint att kunna plock in en bukett från sin egna trädgård.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Åh det ska jag genast spana in och 20% är ju bra! Härligt att plocka in buketter nu med vad som finns i trädgården, ena sann lyx :)
    Krya på dig!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.