onsdag 22 januari 2020

Fjällrapport!

Hej!
Nu har jag testat skidorna. Japp i fem minuter sen gav jag upp. 

Kände mig som Bambi på hal is. Efter en regnig natt så var det typ glansis i spåren så ingen, jag menar ingen kunde åka. Inte ens jag :-)
Foten gjorde sjukt ont eftersom jag spände mig så himla mycket. Annars så spänner jag mig rätt mycket för övrigt också. Halt väglag och stormigt väder tar på krafterna. 

Vi umgås tajt vilket kan skapa spänt läge till och från. Ja det vet vi väl alla eller är jag helt ute och cyklar då?  Ha! Ha! Skidor var det ju. Att få lära känna sina barnbarn lite mer är det bästa. Absolut det allra bästa.  

Om jag bortser från att maken fick en släng av magsjuka eller matförgiftning, att en son stukade foten ungefär som jag fast i skidspåret, att ett barn fick 39,7 i feber så jovars jag överlever nog detta också. Nej då jag är inte otacksam alls bara jävligt trött och väldigt, väldigt spänd. Tror jag ska ta after ski nu. En Jägermeister innan jag somnar.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Trots allt verkar det vara riktigt bra ändå. Liten yta kan inte bli annat en lite bullrigt så är det för alla familjer.
    Ha en fortsatt fin vistelse och njut av familj och fjällivet.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Hahaha...Härligt! Kämpa på, du är van nu! Dig dödar då inte några små barbakterier heller!
    Kramen och njut av fjäll luften och barnbarnen!
    Anneli

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.