tisdag 31 december 2019

By By 2019

Kikar in lite snabbt för att önska alla mina läsare ett riktigt gott slut på detta år. Ett händelserikt år på många sätt. 

Jag hoppas att nästa år blir lika spännande och fantastiskt. Mycket hänger på mig själv, att skapa dagarna så trivsamma och livsglada som det bara går. Att möta varje dag med ett leende om det går. Att vara snäll och trevlig. 

Att ta hand om sin hälsa så gott man kan.  Att finnas här för nära och kära och hoppas att de finns där för mig.  

Tack för 2019 och välkommen 2020. Ha en riktigt trevlig kväll. 


Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Önskar dig ett fint och händelserikt år Pia! Jag tror på 2020!

    Nyårskramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år. Önskar dig och din familj ett underbart 2020. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett Gott Nytt År med.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.