söndag 27 oktober 2019

Förbrukningsvaror

Innehåller annonslänkar
Hej! Nu är det lite reklam igen men på saker som man kanske måste förnya, sånt som förbrukas. Jag vill ju gärna tipsa om bra sidor och vettiga priser. Ni som ogillar kan ju sluta läsa.För kännedom så tjänar jag 1:- för varje klick på länkarna som sedan ska skattas och betalas sociala avgifter på.

När hösten kommer så känner jag mig lite glåmig. Jag sminkar mig sällan med foundation eller rouge på sommarhalvåret. Fast nu så kan jag tänka mig lite färg på kindbenet. 
Det känns lite bättre då när man ser sig själv i spegeln. Mina borstar ser ut så här och är väldigt gamla. 

 Inte så trevliga eller hur. Usch vad tråkiga och äckliga. Vad dom är tillverkade av har jag ingen aning om.


Av en slump faktiskt så fick jag syn på dessa produkter. Jag har dock inte själv provat men läst recensioner. Ska visst vara bra.


Sminkborstset här  Alla sminkborstar är veganska, vilket gör att de kan tvättas med tvål och diskmedel. Självklart finns borstarna att köpa var för sig om man inte vill ha eller behöver alla fyra.

Rouge finns här

Sedan var det ju det där med skor. Jag har inte hittat rätt sko för mig ännu men det brukar kännas bra med Adidas




Kolla in priset här Den här sidan har massor med märkesskor till bra priser. Gillar dom här "jobbarskorna"

Kram Pia




2 kommentarer:

  1. Är som du målar mig sällan under sommaren. På sin höjd lite mascara på fransarna om vi ska iväg. Men den här årstiden vill man allt ha lite ros på kinderna. Det är nog dags att byta ut mina borstar snart med tror jag. Får se om man hittar något bra här nere.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Halloj... De där sminkborstarna har jag och de är jättebra.
    Täta och släpper inte hår... å så sätter de skuggorna där de ska vara...;) Vissa borstar blåser ju likosm i väg färger till både höger o vänster..;)
    Kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.