torsdag 26 september 2019

Torsdagsmood

Idag känns det lite bättre i magen. Inte så bra så att jag ska gå ut och äta med kompisar som det var tänkt. 

Nej,nej jag vågar inte, blir ju alltid dålig i magen när jag äter på restaurang. Undrar lite varför. Sedan har en annan tandläkare fixat min vassa taggiga tand, den som spökade i somras. Den har fortsatt att spöka fast inte lika smärtsamt. Nu upptäckte hen att det fanns var under och att den typ var död nu. Vilket innebär rotfyllning. Åhhh Nej! 
Ja men då så, bara att göra liksom. Jag avskyr att ligga där och tokgapa med sprutande vatten i munnen, känns som om jag drunknar. Bläääh!  Tack och lov så kändes det jättebra med stöd av den fantastiska tandsköterskan. Kram IA.

 Ja den här veckan blev då rakt inte vad jag tänkt. Sånt är livet. Nu ska jag kolla upp vart och när jag kan börja yoga. Tror det är bra för mig.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Jag var också hos tandläkaren igår och fick ett bra bemötande, känns alltid tryggt tycker jag.
    Ha en fin torsdag nu och hittar du inte någon yogakurs i närheten så kan man sträcka ut kroppen själv hemma på rumsgolvet, så gör jag.
    Finns massor av klipp på Youtube som man kan hitta olika enkla övningar att göra.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Huuuu...tanläkaren är mitt värsta....stackare å jag både fnissar och håller rysande med om att det känns som att man ska drunkna....;)
    Har läst ikapp och lämnat ett par kommentarer längre ner...fall du inte ser dem menar jag...;)
    Kram och heja heja!! Imponerad av -3kg......jag vill också gå ner 3 kg på 3 veckor....BRA gjort där!!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Isch tandläkaren är inte roligt men tyvärr ett måste ibland. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Usch ja, tandläkare är inte kul! Jag våndas alltid över röntgenplåtarna som jag tycker är alldeles för stora för min lilla mun...
    Låter smart att stanna hemma och fortsätta krya på magen, tycker jag! Vännerna kommer finnas kvar!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.