lördag 31 augusti 2019

Helg igen och skördetid

Oj då vilket långt uppehåll det blev. Ja men så blir det ibland. 

Dagarna flyger iväg och det är mycket på jobbet så här i terminsstarten. Sen lite föreläsning på det och 27 graders hetta. Ja då orkar inte jag så mycket mer när jag kommer hem. 

Jag blir sittandes vid poolen tills solen går ned bakom trädtopparna. Fast i går fredag så orkade jag ändå skörda lite innan jag typ bröt ihop.  

Tröttheten tog över och tårarna rann bara för en liten i mina ögon väldigt märklig händelse. Jag somnade i soffan och hasade mig in i sängen tidigt. 
I dag känns det bättre. Solen skiner och jag ska ta vara på den allra sista sommardagen. Hur? Ja det vet jag inte riktigt. 

Ska kanske googla på hur man gör egen sambal olek. Japp så får det bli.

Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Ha en skön och avkopplande lördag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Vissa dagar orkar man helt enkelt inte hålla emot, känner igen det där...
    Men vilken skördefest, det är en rikedom!
    Ta hand om dig, kram!
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en fin helg och hittar du något bra recept på samban oelek, så dela gärna! Kram

    SvaraRadera
  4. Gå till KLICKA – är en stor vuxen dejtingsajt med en intelligent sökmotor för att hitta en partner för sex

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.