torsdag 2 maj 2019

Födelsedagspresent leverans

Förra året när Pappa fyllde år så gav jag honom x antal timmar av trädgårdshjälp. 


Nu är några timmar avklarade. Jag rensade upp lite i en rabatt och så handgrävde jag trädgårdslandet. Ja i alla fall halva. Det finns gränser för vad en klarar av liksom. 


Om sanningen ska fram så blev jag lite besviken på mig själv och min ork. Jag älskar att rensa upp, gräva och göra fint. Men orken fanns inte alls där så länge som jag önskat. Vet inte vad det är men andningen är fortfarande jobbig. Jag har sovit i omgångar och oroar mig lite över vad det kan vara. 


Allergipiller funkar inte och jag blir bara dåsigare av dem. Inget alls på agendan idag så... Skön semester liksom. Kunde ju varit lite varmare. Tror det får bli lite brödbak. Ska prova att baka Hönökakor.

Kram Pia

1 kommentar:

  1. Inte kul när orken tryter på en. Men jag tycker du var jätte duktig ändå som handgräver. Det var en fin present som du gav med.
    Ha en fortsatt fin torsdagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.