onsdag 24 april 2019

Vackra fina våren

Jag går omkring i ett lyckorus. Ja fast jag har svårt att andas. Provar mig fram med olika preparat men inget hjälper. 

Ja inte så snabbt som jag skulle önska i alla fall. Värmen gör att mina småplantor i växthuset tar stryk. Jag har aldrig varit med om maken faktiskt. Njuter av allt som händer nu ändå. 

Forsythians gula blommor gör mig så glad. Alla blommor gör mig glad faktiskt. Jag sår om där inne i det varma växthuset. Hoppas att det ska gå bra. 

Klart det gör. Positivt tänkande. Avslutar dagen på pooldäck. Ja det är liksom det vanliga så här års. Sååå härligt.


Kram Pia

1 kommentar:

  1. Ja värmen håller i sig nu.
    Hoppas du hittar något för din andning. Jobbigt att knappt kunna andas.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.