måndag 18 mars 2019

Nu håller jag tummarna

Sådär ja. Nu har vi jobbat på, plockat undan och lagt den sista finishen på lillhuset. 

I morgon kommer det en ev. hyresgäst och kollar. Jag tycker det ser väldigt bra ut men man vet ju aldrig. Sen håller jag tummarna på att vi ska få komma och besöka lilla Milli till helgen. Ja och att vi är superfriska. 

Om jag nu kan åstadkomma något genom att hålla tummarna så vill jag ha vår nu. Fy farao vad less jag är på snö och regnrusk. USCH! 


Jag brukar ju ha flyttat ut i växthuset vid den här tiden men, icke. För solfattigt och kallt. Men jag hörde att värme är på väg. Kanske på torsdag. Håller tummarna.

Kram Pia 


4 kommentarer:

  1. Hoppas hyresgästen blir nöjd med det den ser så hårt som du/ni jobbat för att få det så fint.
    Här har vi fått ett bakslag i värmen som varit ett tag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att ni får träffa första barnbarnet nu! Så stort... grattis farmor!
    Likaså lycka till och hoppas hyresgästen är den rätta.

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att ni får träffa underverket (för första gången??) och att ni får en bra hyresgäst i lill-huset :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Hej heeeeej....
    Ååå jag håller också en massa tummar att du ska få träffa underverket... å få vara frisk å att lillhuset blir uthyrt <3
    Å så håller jag tummarna att våren o värmen kommer nu. å att blåsten slutar blåsa så envist.
    Kram fina du!
    Katarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.