lördag 9 februari 2019

När solen dyker upp

Ja när den gör det, för det kommer den att göra. Dyka upp alltså fast när kan man ju undra.  Men då är det bra att ha solbrillor. Jag måste erkänna att jag är svag för pilotbågar. Ja på solglasögon.

 Jag har ett par som jag fyndat billigt. Liknande finns Här

Om man vill använda sina pengar till märkesglasögon så köper man dom här. Kolla in så himla lika dom är mina billiga, det skiljer bara ca. 1500:- Nästa gång jag besöker optikern så ska jag skaffa mig ett par som jag ser i också. Ha ha! Nu har jag dom mest för att se lite cool ut. Ja och för att inte bli totalt bländad.

Förresten så funderar jag på att klippa mig och bleka slingor igen. Ja fram på vårkanten när livet leker igen.

Kram Pia






2 kommentarer:

  1. Gillar också såna bågar! Ja visst borde man skaffa några med styrka också så att man ser något i solgasset :) Idag behövs inga solglasögon, regnet ööööööööser ner här på ön...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Gillar också sådana bågar. Men tycker inte att jag passar så bra i dom.
    Ha en fin lördag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.