måndag 21 januari 2019

Kaffekopp med musikalisk touch


Jag är så himla svag för porslin och glas. Kan liksom aldrig få nog. Nja, jag skojar lite men ändå. Det finns så mycket som är fint. Som dessa koppar med noter på. Underbara. Skulle ju passa så bra på mitt jobb på musikförskolan.

Finns här

Denna passande termoskanna i svart finns här. Som vanligt så vill jag slå ett slag för klimatet, att inte konsumera i onödan. Men om man är i behov att nya koppar så är det REA. Vill bara tipsa lite.

Kram Pia

Inlägget är sponsrat

5 kommentarer:

  1. Ja, men de där var ju snygga och perfekta för er förskola, i "kafferummet". Kanske för "fina och dyra", jag vet inte , jag kollade aldrig länken eftersom jag inte ska ha några själv ;) =)
    Kram och ha en fin tisdag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Ett annorlunda mönster och snygg form på dom också.
    Ha en fin dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Ja, alldeles perfekt på musikförskolan! Jag håller med om att det är jättekul med både glas och porslin. Förr samlade jag men nu gillar jag mest att titta och köpa till döttrarna det de samlar på.
    Kram och ha en fin kväll!
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Da er vi flere som er svak. Mannen sier vi ikke har plass til mer,men jeg klarer alltid å lure plass til bare noen flere.
    Hihi.
    Håper du får en fin onsdag.
    Klem Christina

    SvaraRadera
  5. Hallå smulan!
    Men vilka coola... och vilket bra pris!! Skulle ju passa som handen i handsken på er förskola ju...

    Å granola...det var länge sen jag gjorde....smarrigt blir det i alla fall...men jag undrar varför det smakade bränt....jag gjorde nämligen en sats fröknäcke för ett tag sen...å likadant där. det smakar bränt. fast jag gjort efter konstens alla regler...enda skillnaden var att jag hade i några nötter...tror det var pinjenötter...som jag inte använt tidigare... kan det vara så att vissa nötter inte tål samma värme som andra tror du? Får testa igen helt enkelt...med både granola och knäcke.
    Å det där spelet...åååå...haha...jag satt här och log bara av att läsa att ni satt o spelade....åååå jag vill också spela...så mysigt ju...och verkligen superbillig vardagslyx och helgmys..;) Å vilket klipp sen då...

    Å jag är också trött...men jag sover ju inte så bra...friskluft och motion...vi testar med det!
    Kram fina du!
    Katarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.