söndag 23 september 2018

Huset fullt

Först är man bara vi två i lugn och ro sedan så kommer alla hem på samma gång. Gästrummet städas, pimpas och bäddas. 

Våra killar med respektive kom på besök, vi saknade bara en flickvän. Jättekul och trevligt på alla sätt och vis. Vi åt Vietnamesiska vårrullar vilket är riktigt kul bara det. Om ni inte testat det innan så prova. En super bra "bryta isen mat" Nu var det som sagt full fart så jag glömde bort att fota faktiskt. Jag lånar en bild så ni får se ungefär hur det kan se ut.

Bild från tasteline

 En intensiv helg har det varit och jag erkänner att jag är lite trött nu. Förutom huset fullt så har jag varit och "köpt" bil, hämtat Rockwool och varit en snabbis till Sigtuna. Förstått på riktigt att jag ska bli Farmor. Wooow! Hunnit med snabbfika hos syrran, städat bilen, förberett alla räkningar och vikt massor av tvätt. 

Tur att maken lagar maten i kväll och kommer att packa husvagn. Nu väntar två dagars jobb från tidig morgon till sen kväll med föräldramöte plus en halv dag till innan vi drar på minisemester. Enligt SMHI så ska det inte regna i alla fall.  Tjoooho! Åhh vad jag längtar.


Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Alltid kul när huset blir fullt av sina nära o kära tycker jag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Grattis farmor! Så roligt!
    Lena.K

    SvaraRadera
  3. Men så kul att fylla huset med liv, rörelse och lite festligheter. Grattis farmor!
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Men ååå wooooow GRATTIS!! SÅ SÅ roligt.....åååå...jag liksom ryser...
    Har läst ikapp och jag tror att jag äntligen börjar komma i kapp i huvudet sen vi vart borta.....haha...
    Faktum är att jag ble vlugn och hungrig här inne hos dig...;) Jiiiises så mycket smarrigt å de där äppelskivorna vill jag med testa..
    Å din stackare...ledband brukar ta sin lilla tid att läka. Hoppas det går snabbt!
    Stor kram fina du!

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.