onsdag 11 juli 2018

Mer än bara böcker.

Tjingeling!

Jag trodde att Adlibris bara hade böcker. Tänk så tokigt va? Dom har ju superfina saker till hemmet också. Massor av fina och bra kastruller tex. 



1. Bloomingville Strandmatta / 2. Ljus Marmor / 3. Burk med lock slät liten guld/rosa / 4. Day home Oriental Ljuslykta / 5. Vas Kula

Värmen fortsätter och jag klagar inte men stackars alla djur. Det finns ju inte mat så det räcker för betande kreatur. Jag lider med bönderna och andra som har djur. Idag ska jag göra något roligt. Jag visar sen. Fast först är det morgonmotion som gäller. Det gör ont lite här och var i kroppen, skavsår, ischias i kläm så som det kan bli när man inte håller igång. 

Kram Pia



This post contains adlinks from Adviral

1 kommentar:

  1. Jag tror snart att alla webföretag säljer just allt ;-) Skämt å sido, böcker funkar ju att beställa från dem, det gäller bara att ha kolla på att returfrakt får man betala själv :o
    Men jag måste bara säga att fixa naglar med nagelförstärkning är det enda sättet för mig att ha snygga naglar trots trädgårdsarbete, matlagning, bakning och golf. Good to know ;-)
    Ha de underbart. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.