torsdag 14 september 2017

Läget under kontroll!

Torsdagar, ja men hur kan det finnas torsdagar? Jag gillar inte torsdagar så är det bara. 

Men kan denna människa dvs. jag inte vara positiv någon endaste gång? Jo det kan jag för nu är läget riktigt lugnt. Jamen visst! Jag har målat järngrytan. Såklart jag har. 

Ha Ha! Jajamensan! Det krävdes en del djupandningar, ja det gjorde det. Men så blev allt så bra sen, precis så som man önskat. Nu känner jag mig redo för en ny arbetsdag, en ganska så lång men ändå... läget är under kontroll. 

Välkommen fredag och välkommen alla gäster som ska anlända. Shit vad roligt det ska bli. Ni ska få se vår festdukning i partytältet så småningom. Ja ni ska få bli delaktiga om ni vill i hela festen.

 Nu ska jag bara städa toaletterna och träna på att utstråla en massa glädje. 
På order av en bloggvän. Fniss!


Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Oj, det här låter spännande. Välkommen fredag säger jag med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Tur att det är fredag nu då!! ;) =)
    Så fint där i er hall med bordet och stolen! Och gjutjärnsgrytor är så fint!
    Kram och ha en fantastisk fest nu!
    /Maria

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.