lördag 30 september 2017

Jag fortsätter tugga

Lördagsmorgon är bara så härligt. Ja i alla fall om man inte vaknar med täppt näsa, halsont och hosta. Fast konstigare om man vaknar frisk eftersom varannan unge på jobbet är snorig och hostar rakt ut i mat och allt annat. Morr på det!

Bildresultat för singö
Bilden från upplevroslagen.se

Vi bestämde att strunta i husvagnstrippen ut till Singö som vi planerat. Tror det är bättre att sitta hemma vid brasan än att småfrysa där ute vid havet. Nåja havet och Singö finns kvar. 

Tugga var det ju... Jag är alltid jättehungrig när jag är sjuk. Konstigt va! Eftersom vi glömt handla bröd så bakade jag några havrescones. (Jodå jag orkar det och tycker fortfarande att lördagsmornar är härliga

Åhh så gott. Med en liten klick hjortronsylt och ost på. Till det ett glas med echinacea och te. Tur att jag har helgen på mig att bli frisk. Järnspikar vad jag ska äta och tugga i mig massa gott. 
Vad hittar ni på för kul i helgen?


Kram Pia

1 kommentar:

Tack för dina ord och tankar.