lördag 2 september 2017

Ingen miljöhjälte precis.


Godmorgon! 
Ja det är lite bättre idag. Tänk så sur man kan bli på ungar även om dom är vuxna. Dom tror visst man kan vräka ur sig vad som helst. Jag säger nog inte alltid så snälla saker jag heller i stridens hetta. Bråkar ni något i familjen? Neeeej så klart inte. Det är nog bara här. Ha! Ha!
😕😀😕😀😕😀😕😀😕😀😕😀
Nu ska vi prata kläder istället.
Egentligen så har jag fullt i garderoben. Men längtar efter nytt. Jag vill samtidigt vara miljösnäll, dvs. inte slösa på jordens resurser. Hmmm det rimmar ju dåligt. Kanske man kan sälja/skänka bort det som hänger där och köpa nytt. Då används ju kläderna i alla fall och inte bara hamnar på sopberget. 


Kappa / Byxa / Topp / Väska / Sko / Halsduk


Sen är det faktiskt så att jag aldrig handlar dyrt vilket kanske är dumt. Kvalitet lönar sig men jag ledsnar ju så fort och känner inte att jag har någon särskild stil utan är väldigt ombytlig och spontan. Eller impulsiv kanske passar bättre in. Helst av allt så skulle jag gå i shorts och T-shirt jämt. Ja kanske ett par mjukisbrallor på vintern. Fast det går nog inte. Jag tror jag vet varför jag inte tycker det är så roligt med kläder. Jag ska göra ett inlägg om det en annan gång.



1. här / 2. här / 3. här / 4. här / 5. här / 6. här / 7. här / 8. här / 9. här / 10. här
This post contains adlinks from Adviral


Kram Pia

1 kommentar:

  1. Jag blir alltid sugen på att shoppa nytt inför varje säsong. Barnen har fått massor med nya kläder då de skjutit iväg i sommar. Det är bara mamman som också vill fylla på lite nytt fast jag egentligen inte behöver något.

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.