söndag 16 april 2017

Påskdagsfunderingar.

Vi hade ett litet möte igår. Ett
"planerainförbröllop möte".

 Vi kollade lokalen och checkade av ett och annat som porslin, bord, stolar och sånt. Var själva minglet ska vara ja och lite hur jag tänker och naturligtvis hur brudparet tänker. Efteråt bjöds vi på traditionell påskmiddag hos mina föräldrar. Påskdagen har hittills ägnats åt att göra moodboards inför bröllopet. 

Jag har checkat runt lite på priser m.m. Ja jag är tidigt ute men varför inte passa på nu när vädret är så himla trist. Kan ju inte vara ute i trädgården bland all snö tycker jag. Sen är det ju det där med klänning, åhhh!

Maxiklänning i jersey med spets, BODYFLIRT, ljusblå
En härlig klänning i lavendelblått.
Har drömt om att bära hatt också. Hi Hi! Som på kunga och prinsessbröllop. Ja men det är ju faktiskt min äldsta prins som ska gifta sig.

Bildresultat för lila hatt

Här kommer några klänningar som jag gillar.

Tänk att blommor och fåglar är något som jag tydligen fastnar för.



Ja och rosa så klart.






Jag kommer bli galen så är det bara. Fick tips om att beställa hem och prova i god tid. Ja det är ju liksom inte jag. Men kanske bäst att inte stå där dagen innan och inte veta vad jag ska ta på mig.

Pia Gustafsson

1 kommentar:

  1. Men åh vad spännande och roligt med bröllop :)
    önskar dig en fin fortsättning på påsken.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.