fredag 11 juni 2021

Sicken vecka

 I bland händer det märkliga saker och ibland händer det ingenting alls.

Den här sista veckan har varit väldigt händelserik på ett sätt som jag inte gillar om man säger så. Jag trodde att i dag så skulle det vara över men, Nejdå. Ännu mera händelser som får mig att ta djupa andetag. 


Sjukdomar och elände plus att poolpumpen verkar läcka. Inget att göra åt bara att gilla läget som man brukar säga. Jag har städat i växthuset flyttat runt på sakerna och ställt in en stol igen. 

Kan vara skönt att sitta där och ta en kopp kaffe när det inte är för varmt. Nu tar vi helg och njuter av pionerna.



Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Sjukdomar o elände låter inte kul. Men stolen såg skön ut, o pioner är underbart!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hoppas helgen blir händelselös... höll jag på att skriva! Menar förstås utan extra bekymmer!

    Gladare lördag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Mmm de där perioderna är ibland tunga och jobbiga. Men nu hoppas jag ni får en fin helg och att pionerna blommar så vackert som bara de kan :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en skön helg och kan koppla av lite.
    Åhhhh så vackra pioner är. En blomma jag saknar massor här.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  5. Ja vissa veckor går det troll i...ja en händelselös helg ska man inte underskatta!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.