lördag 16 november 2019

Skyltat klart

Äntligen så sitter den fina skylten på huset. 

Jag har länge önskat mig en emaljerad välvd skylt med vårt gamla namn på huset. Detta är vår gamla adress men så fick det inte heta bestämde någon inne i stan. Nej, nej vi fick en tråkig adress eller så kunde vi få välja Fårtvätten. Va? Fårtvätten kan man väl inte heta heller.  Hur som haver så fick jag den här superfina skylten i födelsedagspresent. 

Den kommer från Snabba Emaljskyltar. Där finns det många att välja på om ni skulle vilja ha en.
Jag är verkligen så glad för denna present.


Lördagen har varit spännande och väldigt frisk. Berättar mer om det i morgon.
Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Haha, FÅRTVÄTTEN??? ������ Villa Ryttarängen är så vackert, och skylten var också väldigt tjusig!

    SvaraRadera
  3. Men åhh så fin skylt! En sån har jag också önskat mig. Maken har lovat mig att få sätta upp en när huset är omreveterat, men det är frågan om det ens kommer ske medan vi bort här :o
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.