måndag 12 november 2018

Måndagstrött

Åhh vilken seg måndag. Trött redan när jag vaknade vilket kan bero på att jag gick i säng på tok för sent. 

Ute är det regndis och gråaste grått. Ja jag vet att jag gillar grått fast inte på det viset. Det här med att köra bil i mörker är inte heller roligt. Det gör mig lite extra trött faktiskt. Önskar att jag kunnat åka buss till jobbet. Ja det skulle kunna gå men då skulle restiden bli på tok för lång. Men det är väl bara att gå och lägga sig då. En ny dag i morgon och snart har halva november gått. Skönt! Ska bara kika runt lite i bloggvärlden först. Det brukar pigga upp.


Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Jag håller verkligen med dig, den här dagen har verkligen gått i gråare än grått. Men dina tulpaner piggar upp :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Jobbigt denna årstid i Sverige. Det är mörkt när man går upp och mörkt när man slutar att jobba. Inte undra på att man är trött och slut.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Ja jösses vilken trött måndag! Jag gäspade mig igenom den och lika trött i morse...jag inte är det många färgglada nyanser ute heller.
    Men det skulle bli SOL i slutet på veckan - HOPPAS :)
    Kramis från Titti Trött

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.