torsdag 5 april 2018

Ekologisk bomull

Godafton!
Jag fick en sådan lust att shoppa lite idag. Jag har ju bestämt mig för att inte handla för jag har så jag klarar mig i garderoben. Men när det står ekologisk bomull så känns det lite bra. 

Nu pratar vi Ica Maxi här. Ja jag gillar det. Mamma och jag avslutade vår lilla stadstur just där och jag föll för frestelsen. Jag har två roligheter kvar denna vecka och om jag ska vara ärlig så är det extra kul att klä upp sig lite när man ska iväg. 

Gärna med lite nytt. Håller ni med?  Ja jag borde ju visa upp mig i outfiten men jag är inte så bekväm med det. Kanske jag kommer bli det så småningom men inte ännu. 
Jag kommer förmodligen ha svarta boots med lite klack till eller ett par rosa sneakers.

Roligt att matcha lite med smycken som man har i gömmorna. Ödlearmband i strass som jag handlat till förmån för cancerfonden.

Halsband i rosa toner som kommer från Maria på bloggen Wikers liv
Vad jag ska ut på för äventyr får ni se i morgon. Vågorna gungar mig....

Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord och tankar.