måndag 26 mars 2018

Måndagsklädd

Måndag morgon tjoho mon favoritdag. Nä jag skojar men jag börjar närma mig att inte hata i alla fall. Det kan ju faktiskt bli den bästa dagen någonsin. Man vet ju aldrig. I går tvättade jag vinterjackan och solen sken. Kanske jag skulle satsa på en ny vårjacka tänkte jag då.  Idag är det mulet och SMHI säger att det ska bli kallare igen. Jag avvaktar, men den här outfiten skulle kunna vara jag en måndag. Ja vi får ta bort örhängen och boots även om det var väldigt snyggt.


Jacka / Örhänge / Jeans / T-shirt / Sko / Mobilskal

Kram Pia

innehåller annonslänkar

4 kommentarer:

  1. Det var en jättesnygg outfit. Hoppas att det inte blir skitkallt igen hos er.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Åh, jackan! SÅ snygg! Fanns i en ljusare variant också, såg jag... mmm... så snygga båda två! Fast idag är det 10 minus, så vinterjackan får hänga med ett tag ;)
    Kram på dig och ha en fin tisdag!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Ja, nu längtar jag också efter vårigare kläder...men än är det kallt. -15 inatt hade vi.
    Ha det gott och Glad Påsk!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  4. Bra tips inför våren om man (som jag) gillar turkosa toner

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.