fredag 29 december 2017

Klädd i grönt

Hej!
Jag ska gå ut och äta ikväll och som vanligt så undrar jag vad jag ska klä på mig. Känner mig inte alls bekväm med att klä upp mig eller fin heller för den delen. Dålig självkänsla tror jag det kallas. Ha Ha! Sitter och kikar lte på nätet som har mycket fint. Den här blusen tex. i grönt gillar jag. V-ringat är snyggt.
Ett fint halsband till den för bara 149:- och så en skinnkjol i grönt, finns i svart också 450:-
Skulle vara fint med ett par högklackade  skor till det. 399:-

Fast så kommer det inte bli men allt finns  att köpa här.  Kanske jag drar ut i mellandagshysterin och letar efter något på rean. Vi får se, det ska visst bli nyårsafton också. Kan ju vara trevligt att klä sig lite fint då. Fast helst skulle jag slippa. Kan tänka mig att bara såsa runt här hemma i denna rosa pyjamas ända fram till Januari.
Tror att höga klackar, hummer och rosa bubbel blir bra till den också.
Kram Pia 

Sponsrat inlägg

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för tipset mot förkylning! Ska testas!! Mja jag föredrar nog den där pyjamasen hela helgen :) Ingen gala här och det ska bli så skönt...lite trött just nu.
    Kram och ha en rolig kväll nu - klackarna i taket!!!
    Titti

    SvaraRadera
  2. Finns inget bättre en att sås runt i mys eller pyjamasstassen tycker jag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Jag röstar för pyjamasen.... skratt*, men visst är det roligt att klä upp sig mellan varven!!
    Önskar Dig ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR, vännen!!!!
    Nyårskram från Kate

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.