fredag 4 augusti 2023

Jag gjorde klart innan semestern.

 Det tog ca.6 timmar att organisera, rensa och röja på kontoret. 


Så här ser det ut efteråt på hyllan. Pärmarna står i alfabetisk ordning. Mycket lättare att hitta det man söker då. Alla kommer bli svarta med tiden. 

Före.

Möblerade om lite och tog ut Kalaxhyllan till rummet bredvid. Den till vänster i bild med glöggflaskan på. Den smala Billyhyllan flyttade jag till väggen mitt i mot bredvid skrivaren och la papper till skrivaren i den. Logiskt! Men jag är väldans nöjd med resultatet. Finns lite småsaker kvar som en liten hylla på väggen, en klocka och lite annat. Det har jag gjort redan men glömde fota idag. 


Efteråt på skrivbordet

Före
Ja jisses vad det tar på att börja på en ny arbetsplats. Mycket nytt att ta in, många nya relationer och annat som är väldans roligt och spännande. Men idag är jag jättetrött.


Kram Pia


2 kommentarer:

  1. Märkligt kan jag tycka att det inte är städat när en ny medarbetare ska installeras.
    Sedan kan den nye få sätta sin prägel på arbetsplatsen. Hm. Men nu är det ordning!
    Lycka till!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Hej Pia,
    Men så bra att du städade innan semestern så det är fint nu när du börjar igen. Så spännande med nytt jobb och nya kollegor. Förstår att du blir trött med så mycket nytt, nya människor och nya intryck. Men det låter inte kul att behöva åka så många mil till och från jobbet. Hoppas du får en riktigt bra lön så att det känns extra värt det.
    Lycka till!
    Kramen,
    Anneli

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.