lördag 8 juli 2023

Rörigt och stökigt

 Oj! Oj! Så tänkte jag när jag klev in på mitt nya kontor igår.

 Hade packat ner en massa saker som skulle dit från gamla stället. Jag är väl lite väl pedantisk kanske men någon typ av organisation bör det finnas. Jag vet inte om ni minns att jag sorterade pärmarna i färger när jag började på förra stället. Möblerade om och gjorde det trivsamt och mysigt. Köpte en ny lampa och satte upp anslagstavla. Nu får jag börja om.

 Men eftersom jag tycker det är roligt så gör det ingenting alls. Det kommer nog bli bra. Jag har redan ritat en skiss på hur jag ska möblera och organisera pärmar, blanketter m.m. Städade lite innan jag åkte tillbaks både där inne och i personalrummet som tydligen blivit ett arbetsrum. Det är det slut med från och med nu.

Visar efterbilder sen i Augusti

Kram Pia











2 kommentarer:

  1. Tur att du gillar att organisera upp. Annars är det inte skoj att ta över all den röran.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Det där kommer du att fixa fint! Ja jag gillar också ordning och reda på kontoret! Njut av söndagen nu vännen...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.