måndag 29 april 2024

Långe Jan och måndagen

 I dag for vi ner till Ottenby och långe Jan.

 Det är en särskild känsla för mig att vara där. 

Svår att förklara jag tror man måste uppleva den. Såg sälarna som låg på stenarna och hade det bra. 

Min semester här blev tyvärr lite avslagen. Har jätte ont i halsen och i ett öra. Preppar mig med Alvedon men det blir inte riktigt hundra som ni förstår.  

Jag gör ändå så gott det går. Vi far runt och kollar på allt möjligt. 

 Trodde en kort stund att vi tappat bort kikaren. Men den upphittades tack och lov. Tog en avstickare till Mörbylånga för att avnjuta en halv pizza var. Budget! Vi orkar ändå inte en hel. En dag kvar och det blir lite historia.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att du inte är riktigt kry. Men hoppas att er sista dag blir toppen på Öland.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Så synd att du blev sjuk. Men ändå. Du fick en liten dos av södra ön i alla fall :) Och pizza! Vi ses nästa gång du vet...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.