måndag 4 november 2019

Små marina ting

Jag hittade några roliga dekorationer i en liten butik i Grisslehamn. 

Eftersom jag gillar havet och den marina stilen och att det dessutom var halva priset så slog jag till. En fin flaska kan bli lite finare och en blomkruka lite annorlunda om man vill. 

Båten i gästrummet är så detaljrik och gullig tycker jag.  Kanske havet inte är så underbart om hösten och vintern, jag antar att det kan storma och vara iskallt där då. Nåja jag är ju inte där i alla fall. 

 Vi hade en rejäl storstädning i trädgården i går. Eldade upp gammalt bröte, ställde in utemöbler och satte upp vinterbelysningar. Så skön känsla när man rensat och gjort fint. 



Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Vilka fynd! Jag har en förkärlek för marina ting :-) Grisslehamn skulle jag vilja besöka, och speciellt efter att ha läst alla Anders Jallais böcker om Anton Modin. Har du läst dem?

    Ha en fin kväll!

    Kramen, Anneli

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina fynd du hittat.
    Skönt att städa undan i trädgården nu när sommaren är förbi.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Ja det marina och närheten till havet är skönt....om det så bara är i en liten fiskebåt på hyllan! Höstrusket fortsätter och jag gäspar snart ihjäl mig!! Hopplöst mörkt nu...
    Kramis från Titti

    SvaraRadera
  4. Men åhh vad mysigt med lite ljusslingor ute, behövs verkligen nu när det är mörkt vid tre.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.