tisdag 20 februari 2018

Träningen


Ciao!

 Närå, det blev ingen träning igår. Shit! Jag landade hemma med värsta pannknacken. Om jag nu ska vara lite positiv så gjorde jag mina armhävningar och de dagliga stegen visade på över 6 km. Jag har ätit klokt hela dagen så.. jag är ändå nöjd. Nya tag, för veckan är ju faktiskt inte slut ännu. Jag peppar mig med lite tuffa träningskläder. Jag bara tittar så klart.

Linne






Tights

Handlade lite skönhet på burk. Sånt som liksom förgyller vardagen.

Nu kör vi tisdag och lite kvällsmöte.
Kram Pia
sponsrad



3 kommentarer:

  1. Hej Pia,
    Att gå 6 km är inte fy skam. Jag går minst 7 km om dagen med hunden och då försöker jag gå så fort jag kan. Nu får jag pulsa i snö dessutom och då blir jag riktigt andfådd och småsvettig.

    Berätta gärna sedan hur Revitalift är. Jag har också hört att Vichys produkter som finns på apoteket skall vara bra.

    Ha en fin dag!

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  2. Man kan inte hinna allt, vet du ;-) Tycker du var duktig med dina 6 km. och armhävningar innan skallepär gjorde sitt. Här blev det varken armhävningar eller någon yoga.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Vardagsmotionen ska man minsann inte underskatta, många steg blir det. Armhävningar är inte fy skam det heller :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.