fredag 15 december 2017

Julklapps tips



Tjohooo! 
💗
Då var det fredag igen. Inga måsten inbokade denna helg heller. Åhh så skönt. Däremot så dras jag med nackspärr från hell. 

Det stinker liniment här hemma och jag går omkring med vetekudde och ojar mig en del. Fast jag tycker nog att det ojas och stönas lite här och var. Många som känner julstress och barnen på jobbet är trötta dom med så klart. 

Så idag ska jag tipsa om en bra julklapp. En härlig upplevelse passar ju nästan alla. Vad sägs om en dag på Fjärilshuset? Eller kanske en vinprovning. Man kan ju ge bort "Modell för en dag" om man vill. Jag skulle gärna ta en avkopplande helg på hotell faktiskt. 15% rabatt just nu.
Här hittar du det plus massor med andra tips.

Nu hög tid att göra mig redo för en ny arbetsdag. Ta bocken vid hornen eller hur det nu var.
Hopp in i duschen.

Kram Pia

This post contains adlinks from Adviral


3 kommentarer:

  1. Ha en fin fredag och en lugn och skön helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Mmmmm ge bort upplevelser är en bra idé.
    Ha en skön och avkopplande helg. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Ja jag skulle vilja ha både massage, en utlandsresa, en utsökt middag och så på toppen en vinprovning i julklapp!!! Allt-i-ett!
    Fredag igen, kämpar på med förkylningen och motar julstressen i dörröppningen, det går sisådär ha ha...
    KRAM!!!

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.