tisdag 14 november 2017

Varm i grå kappa


Åhhh nu snöar det här. Sååå himla mysigt egentligen. Gillar när det blir lite ljusare. Fast kallt är det. Idag är huvudet som det ska igen. Ja ungefär i alla fall. Ha Ha! 

Sitter och suktar efter en ny kappa. Egentligen så har jag köpstopp. Absolut! Garderoberna är knökfulla så jag behöver ingenting. Man skulle vilja ha ändå. Här kommer några kappor som jag kikat på.  Tycker om alla men kanske mest den i mitten. 
Underligt att man påverkas så mycket av modet. Ja jag har tagit några ex. av Damernas värld på prov. Där står det vad man liksom måste ha för att vara inne. Fniss!

Ska man vara riktigt inne så ska det vara rutigt. Äsch jag klarar av att vara ute. utan att vara inne. Fniss!


Du hittar alla kappor här. 

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Ahhh! Är du inne behöver du väl ingen varm kappa ;-) Hi hi hi
    Visst är det snyggt med kappor, men inget för mig, fryser bara jag tittar på dem. Nej tacka vet jag en ybervarm parkas och luva med "marsvinskant".
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  2. Fina kappor allihop! Rutigt ÄR snyggt, jag gillar det! Men... jag skulle nog ändå inte köpa en dyr kappa i rutigt, utan då får det bli något mer "hållbart" som svart eller grått.
    Kram och krya på dig!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Dom var snygga alla du visade. Jag skulle nog ha valt grått och inte rutigt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.