fredag 4 augusti 2017

Linneladan

Nu ska vi kika in i Linneladan tycker jag. Jag har varit här några gånger men kanske inte shoppat loss för smakar det så kostar det. Men titta, sucka och glo får man helt gratis, sen kanske man kan hitta lite inspiration.

Här var jag ju tvungen att stanna till en stund. Vrida och vända.

Zooma in lite, jag gillar nyckelpigor och trollsländor.

Tycker det är snyggt att blanda så här, samma form men olika mönster. Nej vet ni vad, jag har typ hur många muggar som helst, vi traskar upp en våning. Där det finns möbler.

 Den här lilla soffan i metall kunde jag tänka mig att ha i trädgården.

Kolla in, här har vi det igen. Bordet med svarvade ben och spegeln var ju jättemaffig.

Fina möbler och kuddar 

Sedan finns det ju sånt som man kan äta och dricka också. Ja och tvålar, ljus, dukar ja ni vet.



 Självklart marint på några hyllor. 
Nedan en just uppackad kruka på ställning. Läcker tycker jag. 

Ja men har ni inget för er så åk dit och kolla.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Superfina muggar, skulle vilja ha allihopa!! ;-) Hoppas det blir bra för din mamma!!

    Kraam Therese

    SvaraRadera
  2. Sådana där ställen är svårt att komma ut utan någon påse.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.