söndag 11 juni 2017

Sköna söndag!

Jag brukar inte gilla söndagar men har ändrat uppfattning. Jag har haft en toppendag igen. Kan ju bero på inställningen. Ha Ha! 


Maken och jag har rensat i alla pallkragar och övriga grönsaksodlingar. Planterat ut de sista blommorna från växthuset. ca. 100 lejongap Har firat syster som ska fylla år med god jordgubbsbuffé. Ja såklart fanns det kakor och annat men jordgubbar med kvarg passade mig perfekt. Efter en stunds mys och avkoppling vid poolen så avslutar vi med en härligt god tonfisksallad. 

Jag hittade av en slump en filodegsrulle fylld med ost på Lidl när jag var där för ett tag sedan. Ja det hör inte till vanligheterna att jag handlar där men det händer. 

Tyckte att den var lite rolig och den passade jättebra till salladen istället för bröd.  Nu laddar jag för en ny vecka fylld med annat spännande.



Kram Pia

9 kommentarer:

  1. Woooo så vackert med blommorna & gottit ....
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Det där lät lite intressant med dessa knyten, brukar inte heller handla på Lidl.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. En härlig söndag med andra ord :-)
    Ha en fin vecka. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. Ja vad är det med söndagar tro...ja kanske det är inställningen!! Måndagar är inte mycket roligare de heller ha ha...
    Kram från Titti-surtant :)

    SvaraRadera
  5. De såg väldans smarrigt ut, ost är ju alltid rätt.... Ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Mums vad gott det ser ut. Har inte heller gillat söndagar men
    har nog ändrat uppfattning också faktiskt.
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Så gott det ser ut, har jag aldrig testat. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Så gott det ser ut, har jag aldrig testat. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Hallå där!
    Men jiiiises så duktiga ni är!!! Jag har fortfarande inte fått ner det fåtal plantor jag har kvar att gräva ner... så går det då man försöker göra 1000 saker på samma gång. Å inte för att jag gillar tonfisk men salladen ser himmelsk ut...
    Å Zetas...åååå måste verkligen försöka komma iväg på en inspo-tur dit.
    Kram fina du och tusen tack för dina alltid så gulliga kommentarer... Jag är ingen bra bloggvän just nu,,,,men tiden räcker liksom inte till..;(

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.