tisdag 11 april 2017

Påskpyntat.

I dag har det påskas lite här hemma. Fast bara lite. 

Jag som brukar go all in på påsken har bestämt att ta det lite lugnt i år. Bara få lite feeling liksom

Vi ska bort på påskafton och jag jobbar långfredag och annandag påsk och övriga familjemedlemmar tror jag inte bryr sig så värst. Jo kanske lite 🐥🐥🐥

Det blev lila (ser mer ut som blått på bild) och vitt i riset och så några tuppar och hönor måste man ju ha. Ja och en påsk duk och ägg så klart.


Om man blir sugen på mer så finns det ju alltid att få tag på. Ha Ha!




1. HÄR /2. HÄR /3. HÄR /4. HÄR /5. HÄR /6. HÄR /7. HÄR /8. HÄR /9. HÄR
Inlägget innehåller affiliatelänkar

3 kommentarer:

  1. Lagom påskpyntat tycker jag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Äsch så trist med bloggen men då kör vi nya tag bara! Klart jag hänger på här...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Oj, här var det redan påskat :-)
    Jag trodde ju att jag skulle hinna i god tid, men det får nog bli innan jag sadlar kvasten på torsdag ;p
    Här blir det fullt hus hela påsken, jättekul! Det blir både grillat och påskmat för hela slanten, hela helgen, från torsdag och framåt :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.