Vissa dagar är liksom värre än andra. I dag var det en riktigt skitdag på jobbet.
Jag kan inte förklara tyvärr har ju tystnadsplikt. Men på vägen hem så kände jag för att stanna och tröstshoppa lite. Det blev två påsar solrosfrön som kostade skjortan.
Tjoho! Men som kommer matcha min färgskala i trädgården i år. Ja, Ja det får det vara värt.
Sedan en gul petunia, en blodsdroppe som jag redan glömt namnet på, röd sättlök och så två påsar sättpoatis. En tidig och en sen. Bäst att vara förberedd utifall kriget kommer.
Just det en kruka med purjolök blev det också också. Att strosa runt där på plantskolan gav energi vilket jag verkligen var i behov av.
Nu hoppas jag bara att nattfrosten snart ska vara över.
Kram Pia
Oj så mycket fint. Älskar solrosor, hade en snitt varianter förra året och ska väl se om jag har plats för några i år också :-)
SvaraRaderaHa de gott. Kram, Catarina
Ibland så måste man bara shoppa loss och det var mycket fina grejer som du köpte.
SvaraRaderaKram Carin
Vilken fin och trevlig tröstshopping! Önskar allt gott!
SvaraRadera