Nu är jag klar med stolarna. Ja i alla fall två av tre.
Den sista får jag ta senare när jag är på humör. Det behövs nytt virke till den. Ja vad ska jag säga? Lite väl färgstarkt och brokigt för min smak men vad tusan det får väl vara så ett tag.
Duken blev kanske lite för mycket om man säger så. Ha Ha! Nåja nu är det ändå färdigt och det går att sitta där om man känner för det.
Vårlöken blommar för fullt och det är massor av den varan på vår tomt. Det till och med doftar lök. Inget fel med det alls.
Kram Pia
Snyggt! Lägg dit gula enfärgade kuddar så blir det tipptopp och mindre brokigt! Tror jag.
SvaraRaderaNjut i solen och av din nya fikaplats
Tack! Ja kanske lite gula kuddar vi får se./ Pia
RaderaTycker det blev jättefint, blir glad av färgerna. Skulle gärna sitta där för en kopp kaffe eller ett glas bubbel.
SvaraRaderaKram
Tack! Ja det är ju färger man blir glad av. Jag får väl vänja mig. Kram Pia
RaderaSå fina stolarna blev. Tycker allt ser jättemysigt ut. Är riktigt avundsjuk på dina stolar, vi har sådana stolar, men i något plast/konstmaterial, inte alls lika fina som trä. Du har gjort ett perfekt arbete.
SvaraRaderaFortsatt trevlig söndag.
Kram Tummelisa/Eva
Ja det var lite mycket att göra men det blev rätt så bra. / Pia
RaderaBra jobbat, vad duktig du är! Där skulle man gärna sitta ner och ta en fika... ;)
SvaraRaderaVilket härligt överkast, i förra inlägget. Härligt att det får komma fram ur skåpet!
Kram Gunilla
Jag är vl rätt så nöjd med stolarna i alla fall. Får se hur det blir med duken. Kram Pia
SvaraRaderaSå fint det blev. Härligt, mysigt och färgglatt.
SvaraRaderaKram Carin