söndag 9 juni 2024

En bukett för att göra mig glad

  Strosar runt lite på söndagen i trädgården. Har varit i Öregrund på lunch efter att valt i Eu valet. 

 Det stinker av koskit eller vad det nu är de har öst ut på åkrarna. Vi känner oss lite allergiska faktiskt. Snorar och har oss. Nyser rätt så mycket också. 

Men jag plockar in en sommar bukett till uterummet för att jag kan. Blandar med det som finns. Lite lupiner, pepparrots blom, kirskål, prästkrage, uppländsk vallört, daglilja och smörblomma.




Kram Pia

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig "ta-vad-som-finns-bukett"! En bukett att bli glad av!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vackraste buketten om du frågar mig!
    Jag tycker dynga luktar gott... i lagom dos.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker sommarbukett.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Jag heter Charlotte Parker. Mitt liv är tillbaka!!! Efter 2 år av trasigt äktenskap lämnade min man mig med två barn, jag kände för att göra slut på allt, jag begick nästan självmord för att han lämnade oss när vårt liv började kännas. Jag var känslomässigt nere hela tiden. Tack vare en trollformler som heter Dr.Ogaga Kunta träffade jag online. En trogen dag, när jag surfade på internet, stötte jag på flera vittnesmål om just denna trollformel. Vissa personer vittnade om att han tog tillbaka sin före detta älskare, vissa vittnade om att han kan besvärja sig för att stoppa skilsmässa och även stava för att få ett bra betalt jobb så vidare. du kan också kontakta honom på hans e-postadress (ogagakunta@gmail.com) Han är fantastisk, jag stöter också på ett speciellt vittnesmål, det handlade om en kvinna som heter Vera, hon vittnade om hur han tog tillbaka sin före detta älskare på mindre än 2 dagar, och i slutet av sitt vittnesbörd tappade hon hans mejl. Efter att ha läst alla dessa, bestämde jag mig för att ge det ett försök. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade mitt problem för honom. en vecka senare kom min man tillbaka till mig. Vi löste våra problem, och vi är ännu gladare än någonsin. Dr ogaga Kunta du är en begåvad man och jag kommer inte att sluta publicera honom för han är en underbar man. Om du har ett problem och du letar efter en verklig och äkta trollformler, prova honom när som helst, han är svaret på dina problem. återigen är hans e-postadress (ogagakunta@gmail.com)
    han är den bästa spellcaster som kan lösa dina problem.
    1) Kärleksbesvärjelser
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa
    4) Äktenskapsbesvärjelser
    5) Bindande besvärjelse
    6) Uppbrottstrollformler
    7) ultimat lösning för snabb ejakulatoin
    ogagakunta@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.