fredag 17 januari 2020

Skapa stilen

Hej Hopp!
 Fredagsmys i stugan och jag har en ny frisyr. Tackar min frisör för det. Visar i morgon.

Jag brukar surfa runt och leta inspiration som sagt. Sedan försöker jag fixa och trixa med sånt jag har för att försöka skapa stilen. 

Rottingstol
När jag såg dessa svarta korgstolar så tänkte jag att jag kunde kanske spraymåla dom gamla gröna som vi har från IKEA. Smart va? Tror att det kommer bli riktigt bra faktiskt.

Sen så är våra röda sittdynor faktiskt väldigt gamla och slitna så vi borde köpa nya till våren. Man får lov att köpa nytt när det gamla har gjort sitt tycker jag. Såg ut så här när de var nya. Nu jätte nötta, urblekta och väldigt tråkiga.

Kan vara snyggt med dom vita stolarna och svart/vit randiga dynor och komplettera med de svartsprayade korgstolarna till uteplatsen vid entrén. 


En fin varm pläd att dra över axlarna är skönt. Jag har en liknande den här nedan i gömmorna.


Lite knäppa vårplaner från mig i januari. 
Annars så packas det lite smått här inför resan. Är taggad!

Kram Pia

Innehåller annonslänkar



3 kommentarer:

  1. Toppen när man kan fixa till sina gamla saker till nytt igen.
    Ha en skön helg nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Gillar ditt tänk, helt i min linje. Stolarna kommer att bli som nya med svart färg!

    Ha en trevlig helg!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.