fredag 1 november 2019

Jag borde

Börja med yoga igen, jag borde börja simma också eftersom jag älskar det. Jag försöker få in allt i livets schema. Men What? Du har ju bara dig själv att tänka på. 

Hur svårt ska det vara? Ja och visst är det konstigt att inget blir av. Jag ska verkligen visualisera och fokusera. Fast på rätt sätt. Man kan faktiskt göra fel när man visualiserar. Man ska satsa på processen för att nå målet.  Japp det finns forskning på det.  Men att simma innan jobbet en dag/ vecka kommer det att bli denna vinter och om snön faller så kan det bli lite skidor på helgerna också. Yogan är jag inte hemma med ännu men ska fortsätta klura på hur, var och när. 

Novembertankar på hög nivå. Min viktresa nedåt går bra, sakta men säkert. Nu är det helg och jag unnar mig lite extra gott. Nej jag borde inte...

Kram Pia

1 kommentar:

  1. Du behöver inte få in allt till att börja med. Så kul att din viktresa går bra 👍.
    Ha en fin och skön helg nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.