söndag 20 oktober 2019

Med Ivar på gymmet

Ok om jag nu inte fick vara barnvakt i fredags så fick jag i alla fall umgås hela söndagen med Ivar. 


Vi hängde en hel del han och jag. Så mysigt och roligt. Man kan ju tänka att jag som byter en hel del blöjor på jobbet kanske vill slippa det på helgen. Icke, det är då man får kontakt. Jag tänkte att vi skulle gymma lite så babygymmet åkte fram. Sedan blev det lite ramsor och annat farmorstrams. Högljudda skratt gillas så klart. Älskar när man får respons. Ja och så gick vi på kalas hos grannen. Gick bra det med. Så denna söndag har jag jobbat som personlig tränare igen. Såååå kul. Självklart så dog kamerabatteriet. Så en bild säger mer än tusen ord.

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Inget går upp mot att känna ömsesidig förståelse med en ny familjemedlem. Goa lilla Ivar!

    Ha en fin dag Pia!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar och härlig söndags som du haft.
    Ha en ny bra vecka.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Så go han är!
    Var det honom du var personlig tränare åt? Eller coachar du andra i träning?
    Låter som en härlig söndag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.