tisdag 8 januari 2019

Konstigt!

Hej!



Mitt förra inlägg bara försvann. Ja jag skrev lite om gårdagens flopp. Ha Ha! Ett besök på möbelvaruhuset och mataffären sen så blev det typ bara säng och soffa som gällde. Jag försöker väl igen då. Vi handlade ljus eftersom det varit en strykande åtgång på det. Slut i skåpen. 

IKEA VÄGMÅLLA mörkgrön filt i grå fåtölj
Sedan försökte jag få lite inspiration, hopp och glädje. Det lyckades inte så bra. Maten på IKEA var god och jag gillade textilierna, nyheterna.  

FILODENDRON Påslakan 1 örngott IKEA Ren bomull som känns mjukt och skönt mot din hud.
Ja det var väl det hela.  Utanför snöar det och jag håller mig hemma i sängen. Ingen vidare start på året som sagt. Men jag ska ta mig igenom detta också. Boostar med apelsiner och ingefära.

Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Ja, jag försökte att komma in på din blogg ett antal ggr. igår. Jag ingefära och apelsin är nog en bra grej när man inte känner sig så bra.
    Krya på dig nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Usch vilken dryg förkylning! Krya på dig!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Men vad konstigt att det bara försvann! Jag hade kommenterat det inlägget till och med och skrivit att jag älskar IKEA-maten! Härligt att boosta med apelsiner och ingefära! Det behövs verkligen nu.
    Kramen, Anneli

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.