lördag 17 november 2018

Köpsugen

Hej hopp där ute. 
Idag skulle jag vilja köpa saker, massor av saker. Tips till mig själv och alla andra som gillar Rituals. Tänk att få ett sånt paket, woow säger jag.


Rituals The Ritual of Sakura Renewing Collection i gruppen Kroppsvård & spa / Gift set & kits hos Bangerhead (B046456)
Här finns detta till ett bra pris 20% billigare än vanligt.

Sen så vill jag ha en ny kappa. Det har jag sagt länge men jag kommer aldrig till skott.  Jag tycker inte det är så snyggt att ha en lila skaljacka på mig när jag har klänning. Ha Ha! men det går det med faktiskt. Kolla vilken fin. Den finns i svart och vitt också. Egentligen är det ingen kappa utan en lång jacka.


Här finns den 
Sedan är ju dessa från Odd Molly på rea här. Jag brukar inte vara så förtjust i deras produkter men dom här var ju lite roliga.

1000 Miles Low - Boots - Desert - Odd Molly 
Men jag ska inte handla något alls. Nix jag ska sätta mig vid brasan och värma mig för fy attans vad jag fryser idag.
Vad hittar ni på denna lördag?

Kram Pia

Sponsrat innlägg

2 kommentarer:

  1. Här blir det marknadssväng för nu har vädret blivit bättre igen. Det regnade i morse men nu är solen framme.
    Ha en fin lördag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Vita Ritualen är en klar favorit, så om jag fick den i julklapp skulle jag bli himla glad..🌺
    Vi har tapetserat om fondväggen i vardagsrummet och varit och köpt en golvlampa till på Mio..
    Ungefär så här vår lördags varit... och nu blir det en kvällspromenad med lilla Herr Larsson..
    Kraaam Kate

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.