torsdag 24 maj 2018

Tips för garderoben

Tjabba!
Om jag kanske varit en aningens djup och personlig ett tag så tänkte jag mig lite annat idag. Något mer ytligt och kanske inte så nödvändigt. Fast jag vill gärna ha lite nytt och somrigt. Gillar klänningen på riktigt. Ja sandalerna också.

Solglasögon / Armbandsur / Ring / Halsband / Väska / Sko / Klänning
Om jag ska vara riktigt ärlig så är det inga stora fel på handväskan heller. Sen kan man ju tänka sig en lite mer strandnära look. Eller hur?



Ja faktiskt! Vilka härliga dagar vi har nu. Bara att njuta så mycket man kan.

Kram Pia

This post contains adlinks from Adviral




5 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen så här några dar senare! Vad fint ni firar varje år,
    med samma glas och brudparet! Hoppas ni får många lyckliga år till tillsammans!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygga saker alltihopa.
    Ha en fin fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Gillade klänningen i första bilden, såg riktigt skön ut. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Mycket fint där och grattis i efterskott på bröllopsdagen. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.