fredag 30 mars 2018

Sova gott

Jag har inga problem med att somna alls. Tvärtom, jag somnar så fort jag lägger mig ner på kudden. Men sedan kan jag vakna vi fyra-tiden och då är det stört omöjligt att somna om. 


Armarna är ibland bortdomnade och jag snurrar som en propeller runt runt och försöker hitta det rätta läget. I bland undrar jag om det kan bero på sängen eller snarare madrassen. Har funderat på att köpa ny säng, en kontinentalsäng. Men det är mycket man vill ha här i världen. Kanske det kan räcka med att byta madrasserna bara.  Om man får önska så skulle det gärna få vara en tryckavlastande sort. Har hört att det ska vara bra. Ingen av oss har problem med ryggarna, ja inte ännu i alla fall. Men man vet ju aldrig. 

Här hittar man bra produkter och härliga fluffiga duntäcken också.  Just nu är det REA på TM kontinentalsäng och 50-60% rea på gavlar.

Kram Pia

Innehåller annonslänk

2 kommentarer:

  1. Vi böt för några år sedan till en tempurmadrass och det var toppen. Sedan när vi flyttade till Spanien köpte vi nya sängar och tempurmadrassen fick följa med. Jag sover som en gud :-)
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Madrassen är viktig, har själv en som behöver bytas och letar efter en ny som funkar för min knepiga rygg. Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.