onsdag 22 november 2017

Mysklänning eller finklänning

Godmorning!
På lördag är det release för makens nya bok på biblan i Norrtälje. Nu är frågan om jag ska följa med eller inte. Jag tänker mig då att jag står där vid hans sida medans han ska signera böcker och bara le liksom. Nja eller nej jag tror inte det va. Om jag ändå skulle få för mig så kanske jag skulle ta på mig en klänning



1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13
This post contains adlinks from Adviral

 Ja men ni ser ju hur min stil är, ledig och bekväm. Mysklänningarnas drottning, det är jag det. 
❤❤❤
Den här svarta hade väl varit läcker? Fast med tanke på vad själva boken handlar om så kanske det passar bäst med parkas och kängor. Kanske ett par byxor i Camouflage. Hi Hi! Ja klänning Nr. 12 här ovan funkar väl också.



Klänning / Skor

Jag har ju länge velat ha en glitterklänning i alla fall så vem vet. Jaaa jag har köpstopp jag vet.

Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Hej heeeeej..
    Haha...va komiskt...just en sån klänning satt jag o dreglade efter i dag... så himla himla skönt att lufsa runt i hemma ju..;) Det var exakt nr 9 jag spanade in...;) Å en glitterklänning sulle jag vilja ha på nyår i år...men jag borde också ha köpstopp...;)
    Kraaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  2. Härliga klänningar. Förstår din tvekan att följa med maken. Det beror kanske på hur länge han ska vara där. Ha en fin kväll. Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.