söndag 12 november 2017

En ny utmaning.

Sonen ringde och undrade hur trött jag är på en skala? Han ville ge mig en present som krävde att jag gjorde något men ville förvissa sig om att jag orkade. Vad svarar man på det liksom. Ja sa i alla fall att han fick ge mig det han ville. Livrädd för någon sorts upplevelsepresent som krävde att jag skulle engagera mig i typ paintball, lasergame eller något sånt. Ha Ha! Det här fick jag. 

Vad jag ska göra med det får ni veta så småningom. Ja om jag nu antar utmaningen. Jo men det ska jag. Någonting säger mig att det kommer bli riktigt roligt. Vi får se. Jag måste forska lite innan jag sätter igång. Måste inhandla lite saker också.

Fars dag idag och så har helgens firandet snart tagit slut. 
Fast inte riktigt ännu. Maken har hittat något i frysen som vi inte vet vad det är. Spännande söndagsmiddag. I nödfall så finns det lite rester från igår och yoghurt i kylen.


Kram Pia  

4 kommentarer:

  1. Det låter spännande, nyfiken jag blir.
    Hoppas du berättar ;)
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig present! Den sonen känner nog sin mamma väl tror jag. Blir himla nyfiken över vad detta ska bli. Kan ju bli massor av olika saker. Jag gillar linne skarpt för jag misstänker att det är det.
    Ha en fin vecka!
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag väldigt nyfiken på vad du fått för något som du ska göra.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  4. Åhh spännande! Nu har du något att se fram emot :) Måndag och en iskall och frostig sån...dags att skrapa bilrutan och ta tag i dagen!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.