onsdag 19 juli 2017

Trista besked!

Det händer ju att livssituationen inte blir ett endaste dugg som man tänkt sig. Så är det här nu. Bläääähhh!

 Jobbiga och trista saker händer och jag hoppas på det bästa så klart. Jag säger bara Tack och lov för vår fantastiska sjukvård. Mina, ja eller våra semesterplaner med lilla husvagnen blev avbrutna på grund av dels min hälsa men även andras i familjen. 

Jag tar just därför en bloggpaus för det är så svårt att vara positiv och inspirerande när man mår skrutt. Avrundar med några bilder från en kvarn i Västmanland. Vi hann se lite av det vi planerat. Tänker på hur kvinnor hade det förr innan tvättmaskinens tid.



 Fast glada ser dom ut i alla fall. Sen kan man ju alltid kolla in små detaljer i byggnadskonstruktioner. Wooow vad fint. Laxstjärtssnickarglädje.

Klart att jag drack en slurk från källan när det bjöds, man vet ju aldrig. Kanske man får ett långt och friskt liv.

 Kanske vattnet var förgiftat och det är därför jag har så ont i magen. Nej jag skojar så klart. Jag ska kurera mig så hörs vi senare. Det flyter på som man säger.


Kram Pia

12 kommentarer:

  1. Hej Pia,

    Jag hoppas att ni mår bättre snart och att alla kryar på sig.
    Varma styrkekramar, Anneli

    SvaraRadera
  2. Det viktigaste man kan göra är att ta hand om sig. Hoppas du/ni snart har kommit upp till ytan. Sköt om er!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Sköt om er och hoppas allt blir bra snart.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Ta hand om dig, hoppas du kryar på dig snart!
    Kram GUnilla

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för att hälsan kommer till dig och din familj. Försök att vila upp dig och få tillbaka din energi.
    Krya på dig. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  6. Men åh... det där lät inge vidare... :( Hoppas det ordnar upp sig och att ni alla snart är pigga och friska igen!
    Styrkekramar från mig!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Men... så tråkigt! Har följt din blogg länge, men inte kommenterat. Tycker att du var så modig som vågade testa något annat och också kunde erkänna att det inte var vad du hade väntat dig. Respekt! Hoppas det ljusnar vid horisonten och att du och de dina snart mår bra :-) / Siv

    SvaraRadera
  8. Men ååå så tråkigt att läsa. Jag skickar många styrkekramar till hela familjen och hoppas från hela mitt hjärta att ni snart mår bättre. Tina

    SvaraRadera
  9. Stor och varm kram till dig Pia! Krya på dig och kom snart tillbaka till oss...vi väntar!
    Titti

    SvaraRadera
  10. Meeen, så tråkigt! Hoppas verkligen att Du må bättre nu... Ingo källor är ju lite som på hemmaplan för mig :) Vi funderar om vi ska ställa oss på säsongsplats på den campingen bortanför källorna nästa sommar! När vi campar där så brukar jag ta en joggingrunda fram till källorna! Fantastiskt vackert där!
    En stor varm kryakram från Kate

    SvaraRadera
  11. Så tråkigt,blir ledsen för din/er skull ....
    Sköt om Er/Styrkekram❤️

    SvaraRadera
  12. Hoppas att allt snart känns bättre! Vila dig nu från bloggen och pigga på dig snabbt!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.