tisdag 27 juni 2017

Hallen!

Hallen går i grått den med, ja golvet är grått. Ja snart är väl det mesta grått här i huset. 

Jag har inga problem med att blanda upp zink med guld, tycker om guld. Känns fint mot den vita panelen på väggen. 

Kanske för att det är lite rikedom bakom själva ordet och metallen. Lite grönt på det för att få till mjukhet.

 Jag har det lite stökigt i hallen och faktiskt lite överallt just nu. Hittar inte den rätta inspirationen alls. Har inte gjort några förändringar alls på länge. Kanske för att jag längtar så efter långa lediga dagar när man kan pyssla och fixa utan att vara trött. 

Ibland så känns det som att man vill kasta ut allt man har och börja om på nytt. Fast det blir dyrt det. Av erfarenhet så vet jag att miljöombyte gör susen. När man kommer hem från en semester så sprudlar det ofta av inflytande och inspiration från platser man besökt och så uppskattar man det man har. Då känns allt helt OK ett tag igen.


 Kram Pia



2 kommentarer:

  1. Så fint ... ❤️
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Hallå där!
    Vilka fina bilder du bjuder på och man ser då rakt inget stök...och EXAKT som du säger är det ju... man behöver bara åka bort för att tycka att hemma är ok igen...;) Haha...jag borde åka bort lite oftare....man tröttnar ju på det mesta rätt ofta...;)
    Hoppas du får semester snart...själv jobbar jag nästa vecka också och se så...ååå så skönt det ska bli! Vi har en hel del inplanerat men mest ser jag fram emot att bara vara hemma och göra ingenting..;) Kram o ha en fin dag!

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.