torsdag 13 april 2017

Rituals

 Snart ska jag inta badrummet, ta en lång, varm och väl behövd dusch.

Jag ska testa en ny produkt som jag fick i påskpresent. Handkrämen är ljuvlig så jag har stora förhoppningar på själva duschgelen. 

Den doftar så gott och verkar vara en favorit hos många på jobbet. Någon som testat detta märke?

Fast innan det ska jag först måla klart en kvast. En beställning från en god vän. Tyvärr så blir det ingen leverans i dag så Blåkulla får allt vänta på henne. Om det går så kanske hon kan ta en sista minuten tripp i morgon. 
  

3 kommentarer:

  1. Denna affär med detta märke har precis öppnat i vår galleria. Ska kanske ta mig en sväng och kolla in där nästa gång.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Testade genom nästan hela Rituals sortiment under adventstiden med deras kalender ;-) Både positivt och negativt, men hittade allt några favoriter.
    Ha en fin långfredag. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Jag har testat duschmoussen från Rituals och en kroppslotion. Tycker väldigt mycket om dem. Ha en fortsatt fin långfredag. Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.