tisdag 23 juni 2026

Tji morot och Mrs Bradshaw

 Här är det dåligt med inlägg. Men idag ska jag försöka få lite ner printat. 

Jag rensade i pallkragarna igår. Där verkar det hänt något märkligt. Som synes väldigt glest bland morötterna och där jag sådde sallad kommer det dill. Jag fattar ingenting. Nu har jag i alla fall petat ner lite märgärtor där. Vem vet det kanske kommer växa rödbetor. Ha Ha! 

Jag har lagt gräsklipp bland löken, läste att det skulle vara bra. Sen så blommar Mrs Bradshaw med en endaste blomma men så fin där bland lavendeln. Men det är mer knoppar på gång.



Kram Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina ord och tankar.